שאלות ותשובות

למה כדאי לקנות עדשות באינטרנט?

חוץ מהחיסכון המטורף כאילו? אז ככה.. אנשים בכל העולם הבינו שבשביל לקנות עדשות באינטרנט לא צריך לחפש חניה, או להספיק להגיע לחנות לפני שהיא נסגרת. אתם יכולים לקנות אצלנו מתי ומאיפה שנוח לכם והעדשות יגיעו לביתכם או למקום העבודה שלכם. הקנייה באתר בטוחה, נוחה וכיפית, ותסמכו עלינו שקניית עדשות באינטרנט (אצלנו!) זו חווייה ממכרת.

למה לקנות עדשות דווקא ב- lens?

אנו דואגים שתקבלו בדיוק את מה שאתם צריכים ובצורה המעולה ביותר:

  1. אתר מתקדם שיאפשר לבצע החלטה והזמנה תוך קליקים בודדים

  2. המוצרים הטובים ביותר של כל המותגים המוכרים

  3. מחירים מהטובים בשוק

  4. משלוח מהיר והכי חשוב - בזמן!

  5. מעקב משלוחים ושירות לקוחות זמין לשירותכם תמיד בשעות הפעילות ולעיתים גם אחרי.

  6. אמינות - אנחנו משרתים לקוחות לשביעות רצונם משנת 1996.

מי זה אתר Lens?

אתר lens, בראש ובראשונה, נועד להקל על חייהם של מרכיבי העדשות. עיקרון זה, שממש מנחה אותנו, כמו גם אהבה אמיתית לחדשנות ונוחות, הביא ליצירת ממשק הזמנה קל ונוח, כזה שלא דורש יותר ממספר קליקים והתעסקות מינימלית בבחירה ובהזמנת העדשות.

איך מתבצע המשלוח?

אפשרויות המשלוח:

שליח עד הבית - 10 ש"ח בלבד! מעל 400 ש"ח - השליחות בחינם. הגעה תוך עד 3 ימי עסקים (בכפוף לזמינות במלאי).

איסוף מנק' איסוף - חינם. זמן האספקה במשלוח לנקודת איסוף הוא עד 10 ימי עסקים. כמו כן, במקרים מסוימים יתכן שהמשלוח ימסר לנקודת איסוף סמוכה (ולא לנקודה שבחרתם) ולכן אנחנו ממליצים לכם לבחור באפשרות של שליח עד הבית.

איסוף עצמי - איסוף העצמי מהמשרדים שלנו שבבת-ים, בתיאום הגעה מראש.

אני מעוניין להחזיר/להחליף פריט, מה עושים?

אין בעיה. ניתן לעשות זאת בקלות. אנחנו מציעים 3 אופציות.
  1. החלפה/ החזרה במשרדינו בבת ים בשעות הפעילות.
  2. נשלח שליח שיאסוף מכם את העדשות ויספק את החדשות (בעלות של 40 שקלים) או איסוף בלבד (בעלות של 20 שקלים).
  3. שלחו אלינו את העדשות הישנות (לא בדואר רשום) ואנו נוציא לכם את החבילה החדשה כנגד/  או שנזכה, לפי מה שתבחרו.
הבהרות נוספות:
החלפה/ החזרה תתבצע רק אם הקופסאות סגורות ונרכשו אצלנו.
ניתן להחליף רק תוך פרק זמן סביר מההזמנה. לדוגמא: אם ההזמנה הייתה לכמות שמספיקה לחצי שנה אז ניתן להחליף תוך חצי שנה.
תוקף החזרת תמיסות - עד 3 חודשים מהגעתם אליכם.

איך אני בוחר את העדשות שמתאימות לי?

אנחנו תמיד רוצים לעזור לבחור את העדשות המתאימות ביותר לעיניים שלכם. תוכלו להיעזר ב״משאל lens", אותו הוספנו בכל דף מוצר באתר. המשאל כולל חוויות שימוש של הלקוחות שלנו, בכל סוגי העדשות אותם אנו מוכרים.

כמו כן, השקענו מאוד בהסברים פשוטים וכמה שפחות מדעיים על כל המוצרים, על מנת לעזור לכם לבחור את העדשות הכי טובות עבורכם. בכל שאלה והתלבטות אתם מוזמנים ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו contact@lens.co.il או בטל: 03-5076863, הצוות ישמח לעזור לכם עם הבחירה!


הערה - הרבה פעמים רשתות הפארם והאופטיקה קוראים לעדשות המגע בשמות פרטיים משלהם. על מנת להבין מהו המותג המקורי העונה על צרכיכם, צרו עמנו קשר בכל דרך ונשמח לתת את המידע באופן מיידי ומהיר.

איך קונים עדשות באינטרנט?

ממש בקלות, האתר מאוד אינטואיטיבי וקל. במידה ונתקלתם בשלב שהוא לא סופר קל נשמח אם תעדכנו אותנו -

מהי עסקה שנתית ומדוע היא כ״כ משתלמת?

בעסקה שנתית אתם חוסכים המון ועשויים להגיע אף לחסכון של 50% ויותר מעלות העדשות בחנויות האופטיקה ורשתות הפארם. בנוסף אתם מקבלים את העדשות עד הבית ובמהירות כמו מלכים.

בעסקה שנתית אתם למעשה מקבלים מלאי של עדשות שיספיק לכם בדיוק לשנה. אם אתם חובבי מתמטיקה, מהר מאוד תגלו שאחוז החיסכון בהזמנת עסקה שנתית, לעומת הזמנת קופסה אחת, יכול להגיע לכ-35% ברוב המקרים, כלומר: זה מאוד מאוד משתלם. אנחנו יודעים שקשה להתחייב לשנה, לכן ניתנת לכם האפשרות להחזיר ולקבל החזר כספי על קופסאות סגורות או לחילופין להחליפם. כמו כן, תוקף החזרת הקופסאות הוא עד שנה מיום הקנייה. 

אני לא מוצא את המוצר שלי באתר. מה לעשות?

להתקשר אלינו או לכתוב מייל. אנחנו מבטיחים לעשות את המירב על מנת למצוא עבורכם את  

העדשות שאתם אוהבים. contact@lens.co.il או בטל: 03-5076863

כמה זמן נשמרים מוצרים בסל הקניות?

הפריטים נשמרים 24 שעות בסל הקניות מרגע הוספתם לסל. ייתכנו מוצרים במהדורה מוגבלת הנשמרים למספר שעות.

בכל שאלה ניתן לפנות לשרות הלקוחות שלנו: 03-5076863

האם אפשר לקנות בתשלומים באתר?

בוודאי. בכל קנייה מעל 200 ש"ח תיפתח אופציה ל - 3 תשלומים. בכל קנייה שהיא בין 600-300 ש"ח תיפתח האופציה ל - 6 תשלומים. מעל 600 ש״ח - תיפתח אפשרות ל-12 תשלומים.

אילו אפשרויות תשלום אתם מציעים?

  1. כרטיס אשראי

  2. פיי פאל

  3. המחאה

  4. העברה בנקאית

  5. תשלום לאחר קבלת ההזמנה (כרטיס אשראי)

איך אני מצטרף לניוזלטר שלכם?

אם עדיין לא הצטרפתם לניוזלטר שלנו, תוכלו לעשות זאת בקלות בדף הבית. תוכלו לדעת ראשונים על מבצעים חדשים ועוד הפתעות. אפשר גם לשלוח לנו מייל ונצרף אתכם בשמחה:)

האם האתר מאובטח?

כן, האתר מאובטח באמצעות פרוטוקול SSL - כלומר, כל התקשורת בין הדפדפן שלכם לאתר (שרת האינטרנט המאחסן את העמודים) הינה מוצפנת. האתר עומד בתקני האבטחה המחמירים ביותר, כך שמובטח לכם הליך קנייה מאובטח וחסוי.

אני מנסה לבצע הזמנה וכתוב לי שהאתר אינו מאובטח

מדובר בהודאת שגיאה הקשורה לאנטי וירוס המותקן במחשב האישי שלכם. בדרך כלל ההודעה מופיעה כאשר פג תוקפו של האנטי וירוס. יש לחדש את רישיון האנטי וירוס, או להזמין ממכשיר אחר שבו הוא אינו מותקן. בכל מקרה, האתר מאובטח ואין חשש להמשיך בקנייה.

מה זה ״לקוחות מספרים״?

מאוד רצינו לשלב בלוג באתר החדש שלנו. לבלוג קראנו ״לקוחות מספרים״ - דיברנו עם הלקוחות שלנו והוצאנו מהם טיפים לשימוש בעדשות, קצת נוסטלגיה שקשורה בעדשות, על חוויית הרכישה באינטרנט ועוד...מאגר ״לקוחות מספרים״ ילך ויגדל משבוע לשבוע ושווה לעקוב אחריו.

האם אתם מבצעים בדיקת ראיה?

אנחנו לא אבל במחיר שאתם מקבלים אצלנו אתם יכולים לעבור בדיקת ראיה פרטית ועדיין לחסוך המון. המלצה שלנו היא לעשות בדיקה כאשר אתם מרגישים שחל שינוי במצב הראייה שלכם.

Whatsapp